Iosub, Asociatii si Fiii

Au dreptate – just another WordPress.com weblog

Branding: pesti, morcovi si brand stories

Posted by Cristofor Iosub pe 24, Aprilie, 07

lindstrom02_vid.jpgMartin Lindstrom este autorul cartilor Brand Sense (o revelatie a puterii brandingului senzorial care a facut valuri acum vreo doi-trei ani) si Brand Child, este consultant de branding si printre altele tine o rubrica speciala in Advertising Age online numita Martin Lindstrom Video Reports. Pentru aceasta sectiune a lui AdAge, autorul bate lumea in lung si in lat (probabil dupa cum il poarta proiectele sale de consultanta si speechurile publice) si aduce povesti interesante despre cum sunt create branduri in toata lumea.

Favoritele mele sunt doua articole, unul despre cum niste vanzatori de peste din Japonia reusesc sa scoata un pret cu 50% mai mare pentru aceiasi pesti (pe care-i vinde toata lumea) creand un brand story, si al doilea foarte recent despre cum morcovii au ajuns sa fie portocalii dintr-un exercitiu de branding „de tara” al regelui Olandei. Apropo, esuat de altfel.

Cred cu tarie in faptul ca un brand reuseste sa creeze diferentiere si relevanta (ori asta inseamna puterea unui brand) printr-o poveste interesanta. Daca vrei ca brandul tau sa traiasca, creaza un brand story care sa inspire si sa hraneasca conversatia consumatorilor. De la Martin Lindstrom aflati cateva dintre cele mai interesante povesti de brand. Enjoy!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: