Iosub, Asociatii si Fiii

Au dreptate – just another WordPress.com weblog

Alexandrescu are Joost – televiziune gratis pe net la el acasa

Posted by Cristofor Iosub pe 4, Mai, 07

Ei bine, s-a intamplat. Sa faci rost de o invitatie pentru beta testing Joost parea mai improbabil decat alinierea planetelor, dar iata nu imposibil. Alexandrescu ne da aici primele impresii. Adi, sa mai povestesti!

… Am si eu Joost, multumita aceluiasi coleg al nostru Andy Lita (caruia ii datoram o mare bere!) da’ las’ sa fie Alexandrescu celebru ca e mai tanar. Apropos, ce credeti ca a facut Andy Lita ca sa primeasca invitatie? S-a inscris pe site ca aplicant la beta testing, si a asteptat putin. Cam atat. Ceea ce am facut si eu numai ca am asteptat degeaba. Asa au unii noroc in lumea asta nedreapta 🙂

5 răspunsuri to “Alexandrescu are Joost – televiziune gratis pe net la el acasa”

  1. Adrian said

    Eu zic sa impartim fifti-fifti (eu 60%) celebritatea si jdemiile de vizitatori care intra sa citeasca Iosub&Fii + Alexandrescu&Butoanele, sa ii luam berea lui Andy ca merita si sa cerem fee de promovare de la Joost ca le facem reclama moka 🙂

  2. […] vroiam sa ma laud si mai ales sa ma bucur ca am facut rost de invitatie la Joost. Joost despre care am citit in blogul lui Iosub si care m-a facut sa imi para rau ca nu aveam si eu invitatie… E uite ca […]

  3. gazeloiu said

    salutare

  4. tudorie said

    vreau sa urmaresc acest program.

  5. tudorie said

    Eu zic sa impartim fifti-fifti (eu 60%) celebritatea si jdemiile de vizitatori care intra sa citeasca Iosub&Fii + Alexandrescu&Butoanele, sa ii luam berea lui Andy ca merita si sa cerem fee de promovare de la Joost ca le facem reclama moka[…] vroiam sa ma laud si mai ales sa ma bucur ca am facut rost de invitatie la Joost. Joost despre care am citit in blogul lui Iosub si care m-a facut sa imi para rau ca nu aveam si eu invitatie… E uite ca […]

Lasă un răspuns

 
