Iosub, Asociatii si Fiii

Au dreptate – just another WordPress.com weblog

Campionatul de bilologie

Posted by Cristofor Iosub pe 21, Mai, 07

Cu riscul de a parea ca-l copiez pe Alexandrescu, va provoc la randul meu la campionatul de bilologie. E un joc simplu dar al naibii de solicitant 🙂 De fapt este parte dintr-o campanie pe care tocmai am dezvoltat-o (Ogilvy) pentru IBM, mai exact pentru solutiile IBM Express Advantage, destinate small&medium business.

Alexandrescu va provoca sa scoateti 1 minut timp la bilologie, ceea ce ma ingrijoreaza. Daca el a scos 1 minut, probabil ca n-are incarcare. Ma scuzati, ma duc sa ma ocup.

3 răspunsuri to “Campionatul de bilologie”

  1. 🙂 nu mai pune sare pe rana, ca tocmai am vazut ca am fost detronat…

  2. Anca said

    Clar nu aveti laptop. Eu m-am oprit la 11 secunde (si alea trase de par) :((. Dar o sa exersez cu mouse-ul 🙂

  3. Cristofor Iosub said

    Vei fi surprinsa – avem laptop! Dar eu nu ma pot lauda cu vreun cine stie ce scor (5 sec.). Imi pun mouse!

Lasă un răspuns

 
