Iosub, Asociatii si Fiii

Au dreptate – just another WordPress.com weblog

M-au dat la televizor

Posted by Cristofor Iosub pe 25, Mai, 07

Poate ati auzit (iar daca n-ati auzit va zic eu acum) de proiectul businesstv.ro, un proiect realizat de Kinecto pentru programul de MBA al Bucharest School of Management. O idee buna de promovare pentru o institutie cu scop educational – anume o serie de interviuri (promisiunea este „5 minute de management pe zi”) la randul lor educationale cu oameni din business, pe cele mai diferite teme. Scopul este destul de limpede: sa generezi interes in programul de MBA aratandu-le posibililor aplicanti ca institutia este dedicata invatarii aplicate si foloseste oameni si cazuri din viata de business reala. Cel putin asa interpretez eu intentia proiectului businesstv.ro.

Le urez succes, si mentionez ca subsemnatul are un interviu acolo, publicat ieri. Arat cam serios si didactic, drept care nu prea m-am simpatizat pe mine insumi dupa ce am vazut interviul. Sper ca nu sunt exact asa in viata de zi cu zi si sper sa vad alti oameni mai interesanti 🙂 Am un singur regret apropo de aceasta aparitie a mea la TV: am vrut s-o anunt pe mama, dar nu i-ar fi folosit la nimic cum nu prea urmareste streamuri video pe net…

3 răspunsuri to “M-au dat la televizor”

  1. andressa said

    Iti multumesc mult pentru interiu. Uite, spun aici, pentru cititorii tai in premiera, ca ai fost al doilea intervievat, ca aveam emotii si ca ai fost de mare ajutor prin atitudinea prietenoasa.

  2. Cristofor Iosub said

    Multumesc si eu, sa stii ca a fost absolut ok interviul, doar ca nu reusesc niciodata sa vorbesc atat de natural cum as vrea in astfel de ocazii.

  3. meke said

    Mie mi-a placut interviul.

Lasă un răspuns

 
