Iosub, Asociatii si Fiii

Au dreptate – just another WordPress.com weblog

Am primit mutarea in plic si sunt fericit (la www.iosub.ro)

Posted by Cristofor Iosub pe 21, August, 07

Ce credeti ca am primit cadou de ziua mea? O camasa, o cravata, o sticla de whisky? Ei bine nu, am primit un plic. In plic era o foaie de hartie (alte plicuri nu primesc anyway). Pe hartie, scrisa de sus pana jos cu font de 8 si spatiere minimala, erau informatiile pentru domeniul iosub.ro.

Drept care le multumesc colegilor mei de la Ogilvy pentru cadou, lui Alexandrescu (stie el de ce) si iata ca dau curs mutarii in plic.

De azi ma gasiti  la www.iosub.ro, ceea ce sper sa ma oblige sa reincep a scrie mai des (lucru pe care in ultima vreme l-am cam neglijat din cauza aparitie copilul mic Costachel). Meet you there. In ca mai lucrez la look, asa ca pe moment scuzati deranjul. Scuze si copiilor care ma gaseau asa de usor prin search dupa „referate”, „Dascalita de Octavian Goga”, „referate Eminescu” (vezi post-uri mai vechi de ale mele). Poate mi se pierde urma 🙂

3 răspunsuri to “Am primit mutarea in plic si sunt fericit (la www.iosub.ro)”

  1. CM said

    felicitari si la multi ani!

  2. Cristofor Iosub said

    Multumiri, datorez o bere! Esti prima persoana care comenteaza la noua adresa!

  3. Many thanks regarding the awsome post. I’ll keep an eye on your own website, i allready added it to personal list 🙂

Lasă un răspuns

 
